Ευχαριστημένος δήλωσε ο Γέροντας από την αναπαράσταση της ναυμαχίας του

 

Η φωτογραφία είναι του Νικόλα Σμαλιού

Την απόλυτή του ικανοποίηση εξέφρασε ο Γέροντας, ο οποίος είχε την τιμητική του χθες, με την αναπαράσταση της ναυμαχίας του στο λιμάνι του νησιού. Ο υπέργηρος πολεμιστής δέχθηκε να μιλήσει στην ιστοσελίδα μας και να πει δύο λόγια για τη ναυμαχία του και για την παράσταση που δόθηκε για να τον τιμήσει.

Με αδιαμφισβήτητη επιτυχία στέφθηκε και φέτος η αναπαράσταση της ναυμαχίας του Γέροντα. Πλήθος κόσμου βρέθηκε στο λιμάνι για να μάθει για το ιστορικό αυτό γεγονός και να απολαύσει το υπερθέαμα με τα πυροτεχνήματα. Ο Αχινιός βρέθηκε εκεί και αργότερα συνομίλησε με το τιμώμενο πρόσωπο, τον Γέροντα, που παρακολούθησε τα πάντα από το μπαλκόνι του σπιτιού του στον Άγιο Βασίλη.

Ωωω Γέροντα η ευχή. Πώς είστε;

Καλησπέρα το παιί μας. Πώς να 'μαι. Το παλεύουμε μέρα με τη μέρα

 

Πώς σας φάνηκε η χθεσινή αναπαράσταση της ναυμαχίας σας;

Καλή ήτο. Κάθε χρόνο και καλύτερη. Ημαζεύτηκε λέει κόσμος στο λιμάνι.  

 

Κατέβηκαν πολλοί για να σας τιμήσουν. Πείτε μας λίγα λόγια για τη ναυμαχία σας.

Εγώ ήμου μικρό κοπέλι και με πήρασι στο καΐκι α τους βοηθάω. Ο καπετάνιος είχε 'γοράσει μια κούτα βεγγαλικά α τα ρίξει για το γάμο της κόρης του το Σεφτέβρη. Μιαν ημέρα, παιάκι εγώ ήβρα το καφάσι με τα βεγγαλικά και ήπηρα ένα α πάω α το ρίξω στη θάλασσα α χαρευτώ. Έτσι όπως ήναψα το καψούλι, πέφτει μου το σπίρτο μέσα στο καφάσι και ήγινε ο χαμός. Ηβλέπα μας 'πο μακριά όλα τα καΐκια και ημαζευτήκασι α δούσι ήντα μπου γίνεται. Πάλι καλά που εν ηκάηκε καλά το καΐκι μας. Ο καπετάνιος ήτανε σαστισμένος και 'ε μου δωκε σημασία. Όντα ηγυρίσαμε όμως πίσω, η μάνα μου ηλάσκαρέ μου μπατούα που ήταν όλη δικιά μου. 

 

Πόσα χρόνια έχετε να ταξιδέψετε τώρα πια;

Α, εγώ από κείνο το χουνέρι ησκαρμώθηκα και εν ηξαναπάτησα σε πλεούμενο. ΄Πο μακριά κι αγαπημένοι 


Ευχόμαστε να είστε εδώ και του χρόνου για την αναπαράσταση.

Του χρόνου εν το βλέπω α γίνεται


Πώς το γνωρίζετε εσείς;

Ξέρω το. Είναι σοφός ο Γέροντας

 

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια