Ξεκατινιάσματα στο Μασούρι! (+αποκλειστικός διάλογος)


Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και ο κόσμος καθημερινά βρίσκεται στις παραλίες για λίγες στιγμές δροσιάς και χαλάρωσης. Στις πολυσύχναστες παραλίες του νησιού επικρατεί πανικός και δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε να δημιουργούνται εντάσεις μεταξύ των λουόμενων, αφού όλο και κάποιοι από αυτούς θα είναι μαλωμένοι, ή γείτονες, ή ξαδέρφια.


Την περασμένη Δευτέρα ένα τέτοιο σκηνικό διαδραματίστηκε στο Μασούρι μεταξύ μιας παρέας γυναικών. Σύμφωνα με μαρτυρίες των παρευρισκομένων, η Θεμελίνα Κ. κάτοικος Τσουκαλιού, βρέθηκε στο επίκεντρο των εντάσεων όταν κάποιες φίλες της, ενοχλήθηκαν από το γεγονός ότι δεν έκανε check in στο Facebook. Με λίγα λόγια η κυρία ήρθε, άπλωσε την πετσέτα της και ξάπλωσε αλλά δεν ανακοίνωσε στο facebook-όπως όφειλε- ότι βρίσκεται στην παραλία του Μασουριού. Οι δύο φίλες της παραπονέθηκαν γιατί έπρεπε να βάλει λάδι και να φωτογραφίσει τα πόδια της με θέα τη θάλασσα κάνοντας check in, αλλά η ίδια δεν είχε φέρει ούτε το baby oil μαζί της!

Όπως μαρτυρούν οι θαμώνες της παραλίας, οι δύο φίλες της Θεμελίνας δεν θα είχαν ιδέα ότι η ίδια πήγε στο Μασούρι αν δεν την ειδοποιούσαν κάποιες γνωστές της. Παρακάτω ακολουθεί η συνομιλία μεταξύ της Θεμελίνας και μιας εξ αυτών:

-Ε θα με λολάνεις εμένα. 'Ηπρεπε α κάμεις τσεκίν και εν ήκαμες. Τέλος
-Σου 'πα οτι εν είχα μπαταρία, τι θέλεις τώρα;
-Σε ποιον τα πουλάς αυτά, ηχάθηκε ο κόσμος α βγάλεις τα κουλά σου μια φωτογραφία, α ξέρομε που βρίσκεσαι; Ήπρεπε α μου τηλεφωνήσει η συννυφάδα μου α μου πεί οτι σε είδε τα πέρα.. Γιά μας κρύβεσαι και 'ε θέλεις α σε βρίσκομε;
-Πρόσεξε τα λόγια σου γιατί θα μας κούσουσι μέχρι το Καστέλι. Εγώ 'ε σε πήρα τηλέφωνο και μου 'πες ότι εισαι κουρασμένη ΄πο το γλέντι στου Τσοπανάκου;
-Να πλιο προφήτης! Είπα σου γω οτι είμαι κουρασμένη; Α σου πω τι μπου ήγινε. Ήπιασε σε η ζήλεια που σού 'πα ότι χόρευα όλη νύχτα με τον Ιάκωβο και 'ε μπορεις α το χονέψεις.
-Χεσμένη σ' 'εχω και σένα και τον Ιάκωβο! Εγώ έχω τον άντρα μου, 'ε κόφτω 'πο δω και 'πο κεί μοναχιά μου σαν τη πραάτα που θέλει κριό.
-Αυτό είναι. Διακόβω σχέσεις μαζί σου. Και ΄πο το facebook σε 'χω σβήσει ήδη.
-Καλά που μου το 'πες α βάλω τον κάττη μου α κλαίει.

Εν τω μεταξύ είχαν παρέμβει και άλλοι που άκουσαν τους διαπληκτισμούς και έριξαν τις εντάσεις. Οι πρώην φίλες της Θεμελίνας έφυγαν, με την ίδια να μένει εκεί μέχρι τις 5:20 σύμφωνα με τις φουκαϊνες του Αχινιού. Έτσι τελείωσε ένα επεισοδειακό απόγευμα-μάθημα για όσους ξεχνούν να κάνουν check in αμέσως μόλις βρεθούν σε μία παραλία. Φιλίες γκρεμίζονται από τέτοιες παραλέιψεις.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια